Her Turlu Sifre Kirici Burada

  1. fmetin

    fmetin Forum Kalfası

    Katılım:
    17 Ocak 2007
    Mesaj:
    771
    Beğeni:
    0
    SLM beyler. Aşağıdaki programlar size yardımcı olacak password kırıcı programlardır.

    Protected Storage PassView {WEB Sitelerinin Admin Panelleri}

    [​IMG]

    DOWNLOAD Protected Storage PassView
    _________________________________________________________________

    Dialupass v2.43 {DialUP Şifrelerini Kıran}

    [​IMG]

    DOWNLOAD DialUP Pass v2.43
    _________________________________________________________________

    Asterisk Logger v1.02 {Yıldızlı Şifreleri Kıran}

    [​IMG]

    DOWNLOAD Asterisk Logger v1.02
    _________________________________________________________________

    AsterWin IE v1.03 {IE deki Cpanellerin Şifrelerini Kıran}

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    DOWNLOAD AsterWin IE v1.03
    _________________________________________________________________

    Network Password Recovery v1.03 {Database ve Web Server Şifreleri}

    [​IMG]

    DOWNLOAD Network Password Recovery v1.03
    _________________________________________________________________

    SniffPass v1.01 {ADSL Şifreleri}

    [​IMG]

    DOWNLOAD SniffPass v1.01
    _________________________________________________________________

    PstPassword v1.00 {POP3 Mail Şifreleri}

    [​IMG]

    DOWNLOAD PstPassword v1.00

    _________________________________________________________________

    AÇIKLAMA: YUKARIDAKİ PROGRAMLARDAN HERHANGİ BİRİNİ, HANGİ BİLGİSAYARDA AÇARSANIZ O BİLGİSAYARDAKİ ŞİFRELERİ GÖSTERİR.

    EMEĞE SAYGI
     
    #1
    - Yönetici düzenlemesi: : 26 Ocak 2007
  2. wanpir

    wanpir Cool Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2006
    Mesaj:
    125
    Beğeni:
    0
    iyi bakalım

    ya bende cok sifre kırıcı kendi imalatım ama bazıları zamanla ölüyor bunlar calısmaz bence ama yinede saooll
     
    #2
  3. by_tuzak

    by_tuzak Cool Çırak

    Katılım:
    21 Kasım 2006
    Mesaj:
    53
    Beğeni:
    0
    Saool TesekkÜrler Ama Bunlar Bos İsler
     
    #3
  4. canerclond

    canerclond Banned

    Katılım:
    13 Eylül 2006
    Mesaj:
    24
    Beğeni:
    0
    güzel olms guzel eline saglık
     
    #4
  5. Deamon

    Deamon Cool Üye

    Katılım:
    29 Mart 2007
    Mesaj:
    204
    Beğeni:
    0
    ben denerim fark etmez saol arkadaşım
     
    #5
  6. scream52

    scream52 Cool Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2006
    Mesaj:
    143
    Beğeni:
    0
    saol kardeşim güzel paylaşım emeğine sağlık
     
    #6
  7. ¢αη

    ¢αη Banned

    Katılım:
    11 Mart 2006
    Mesaj:
    2,522
    Beğeni:
    0
    teşkkürler arkadaşım bana şöle bişe lazım internet üzerinden kumar felen kagıt oyunları oynuyorlarya bunların üye adını biliyorum oynayan ların bunlara şaka yapıcam amcama felan oyun sitesiniin şifresini nasıl bulurum besela play65 oyununda kullanıcı adı ali diyelim şifresini nasıl bulucam key loger ve benzeri programlar hariç çünkü onlarıın bilgisayarana girme şansım yok msn felan kullanmıyorlar
     
    #7
  8. kirazlik

    kirazlik Çırak

    Katılım:
    6 Ekim 2010
    Mesaj:
    1
    Beğeni:
    0
    ya o dialupass programını bi anlatırmısın ben apamadım yani göstermiyor bende bi yardım etsende anlatsan programı ?
     
    #8
  9. uNiqueWolf

    uNiqueWolf Daimi Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2010
    Mesaj:
    338
    Beğeni:
    0
    Güzel paylaşım.
     
    #9
  10. faruk023

    faruk023 Daimi Üye

    Katılım:
    7 Mart 2006
    Mesaj:
    282
    Beğeni:
    0
    teşekkürler güzel paylaşım
     
    #10
  11. Shergea

    Shergea Cool Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2010
    Mesaj:
    138
    Beğeni:
    0
    sağol kardeşim güzel paylaşım
     
    #11
  12. Hayalperest*

    Hayalperest* En İstikrarlı Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2010
    Mesaj:
    5,237
    Beğeni:
    0
    Deneyelim bakalım...
     
    #12
  13. Balamir

    Balamir Banned

    Katılım:
    25 Aralık 2004
    Mesaj:
    10,375
    Beğeni:
    0
    dialup mu kullanıyorsunuz adsl'mi ? :)
     
    #13
  14. drq133

    drq133 Forum Kalfası

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesaj:
    1,337
    Beğeni:
    0
    Paylaşım tarihi eser bir işe yaramaz ama arşivte bulundurmakta fayda var :)
     
    #14
  15. SiberKorsan

    SiberKorsan Daimi Üye

    Katılım:
    19 Mart 2005
    Mesaj:
    289
    Beğeni:
    0
    Bu tür programlar kullanıcı şfiresini kaydettiyse ortaya çıkarıp size gösteren programlardır.Ama kullanıcıları %90 nı şifresini pc ye kaydet demiyor zaten.

    Paylaşım için teşekkürler.
     
    #15
  16. Pintlank

    Pintlank Forum Kalfası

    Katılım:
    29 Ağustos 2010
    Mesaj:
    825
    Beğeni:
    0
    hepsi nirsoft dan alınmış olduğu gibi
     
    #16
  17. ramo_21

    ramo_21 Forum Ustası

    Katılım:
    18 Eylül 2010
    Mesaj:
    11,556
    Beğeni:
    92
  18. cyberwa

    cyberwa Banned

    Katılım:
    4 Şubat 2010
    Mesaj:
    985
    Beğeni:
    0
    ekleyip görelim:D
     
    #18
  19. şabka

    şabka Çırak

    Katılım:
    11 Nisan 2011
    Mesaj:
    1
    Beğeni:
    0
    bu pr modemin şifresini de kırarmı
     
    #19
  20. Exaltation

    Exaltation Forum Kalfası

    Katılım:
    9 Haziran 2011
    Mesaj:
    1,146
    Beğeni:
    0
    paylaşım için teşekkürler bunlarıda denicem bende ama pek olumlu sonuc alabılcegımı sanmıyorum..
     
    #20
Yükleniyor...